نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جا دارد از کمک‌های خیرخواهانه سپاه در جهت کمک به نیازمندان استان تشکر کنیم.

قدردانی ماموستا رستمی از سپاه کردستان/کمک‌های خیرخواهانه همانند جهاد است

به گزارش قدس انلاین، «ماموستا فایق رستمی» پیش‌ از ظهر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه که توسط سپاه استان کردستان انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فراررسیدن هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: با ظهور و طلوع اسلام همه ظلم و جهالت بر چیده و نظام عدالت و اخلاق‌مداری ایجاد شد.

وی با تبریک هفته  فاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با دست‌های خالی، بلکه با ایمان و اراده قوی در برابر 50 کشور مقابله و به پیروزی برسیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام و همه اقوام و مذاهب با ایمان، اخلاص، صبوریت و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی به میدان آمدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی رویکرد سپاه در جهت خدمت و کمک به نیازمندان کردستانی را قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه بیت‌المقدس از سال 98 تاکنون با برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه قدم‌های بسیار خوبی در جهت رفع دغدغه‌های فقرای استان برداشته و امیدواریم همواره تداوم داشته باشد.

ماموستا رستمی بیان کرد: کمک‌های خیرخوانه و مومنانه سپاه از دیدگاه قرآن و اسلام بسیار ارزشمند و باعث برچیده شدن فقر در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه سعادت بشریت جز ایثار در خدا و کمک به نیازمندان میسر نمی‌شود، اظهار کرد: برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به فقرا به مثابه یک جهاد است همان‌گونه که در دوران جنگ نیز در جبهه‌ها حضور داشتند و جنگیدند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه به فکر نیازمندانی که قدرت خرید مردم ندارند، باشیم، خاطر نشان کرد: تنها سپاه و بسیج متولی کمک به نیازمندان نیستند، بلکه باید همه دستگاه‌ها و مردم به فکر نیازمندان باشیم.

ماموستا رستمی در پایان از مسئولان خواست که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و نیروی انسانی مستعد در جهت توسعه کردستان قدم بردارند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.